Friday, August 21, 2009

Kepong Tackle

Semalam balik keje kol 6.30pm sampai umah. Tiba2 je Cousin aku ajak aku pegi kedai pancing kat kepong. Kedai tu memang champion. Segala macam jenis peralatan memancing baik dari segi umpan, pakaian pancing, joran semuanya ada. Pendek kata cakap je kau nk beli apa bab mancing ni semua ada. Tu la first time aku pegi kedai tu. Memang mengagumkan la. Aku tu saje je nak survey2 gak reel yang agak2 bawah RM200. Survey je. Beli lain kali la if ada rezeki. Tapi menurut pakar2 memancing reel yang jenis Low PRofile ni tak sesuai untuk untuk pancing udang sebab dia berat. Emmm..nampak gayanya terpaksa la aku pending dulu hajat nk beli. Akhirnya aku balik semalam kena hujan lebat. Nak cepat punya pasal g naik motor.If naik kete lebam lak kena jem..ntah la.

No comments:

Post a Comment